UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Oct 25, 2010

Ke'jelous'an.

Salam.

Alhamdulillah. Syukran pada kawan-kawan yg beri pandangan. Keputusan telah dibuat. Walau sedikit mengecewakan aku tak dapat main, tapi tetap menggembirakan sebab aku tak main! Erkk.. Macam mana tu?? Hehehe..

So sorry to kak Ira kerana menyusahkan anda. I want you to play coz bagi saya, kak Ira paling sesuai. Saya sentiasa support anda. Buat yg terbaik. Bila dah usaha, insyaAllah hasilnya pasti baik. =)

Tajuk entri ni sebenarnya bukan lah berkisar pada kisah aku yg cemburu melihat kawan-kawan bermain di kebangsaan nanti. Ya. Memang ada sedikit cemburu tapi tidak lah secemburu dengan perasaan aku pada sesuatu ni.

Wuaaaaaa... Kecewa kecewa. Cemburu?? Sangat cemburu!! heeee. Aku tak mahu cerita sebab apa aku cemburu, or pada siapa aku cemburu or punca aku cemburu ke apa. No! I won't tell you guys. Even anybody. Biarlah menjadi rahsia. hehehe.. Kalau aku cerita, erkk.. Memang terbongkar rahsia aku simpan baik-baik beberapa bulan ni. Huhuhu.. Jangan marah ye?

Apa-apa pun, perasaan cemburu ni, aku yakin akan hilang dalam sekelip mata. Dah jumpa benda baru, takkan tak hilang kot. Perasaan itu boleh berubah. Tapi, 'rasa' tak boleh berubah. Mmmm.. Pasti akan terlekat dihati even tiap kali terpandang. adehh... Sakit sakit. Macam orang bercinta pula aku ni kan? Haish! Tak maknanya. Atenyee komeee.. Bercinta pun bertepuk sebelah tangan. huhu. Sadis.

Heee.. HANIZA, EXAM TAK HABIS LAGI NI.. Start pun belum. erkk.. Astaghfirullah..

Ok, kawan kawan. Sorry buang masa korang pulak. huhu.. Dah2. P study. Good Luck and All the Best for you guys. Moga semua orang dapat result yg cemerlang termasuk aku. InsyaAllah. Nak seribu daya, tak nak seribu dalih. =)

Salam sayang dari Haniza@hana_aniz, daa~ daa~

5 comments:

Ezuan Saad Ali Hussein said...

cemburu??
cemburu tanda sayang~
keh..keh..keh...
oit!
stori r kt aku..haha...
(*xpe2..nt trening TS3 ade byk masa nk stori..kan??~)
^^

FangJoker said...

misteri.............

hana_aniz said...

awan: hehehe..

fangjoker: aku kenal anda ke??

cleo (クレオ) said...

sarang sarang sarang ~
telah mjadi idup anda nmpk nya...haha

jom2..study di stadium..hehe

Hans asaktor said...

cmburu sape tu~~~

sarang ape zizah~~ sarang burung ke~>>??

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik