UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Apr 29, 2010

Aku di TAG! part 2

Again... Aku di tag. Hehe..
MissNera yang tag. Satu penghormatan bagi aku yang meminati karyanya!! huhu..
Thanks MIssNera!!




1) adakah anda rasa HOT?

nope. juz rasa COLD. huuu.. sejuk betul malam2 gini. ^__*

2) Upload wallpaper PC/laptop yang anda gunakan sekarang..?


3) Cerita pasal gambar nih...

ni bukan download nye wallpaper tau. My mr. big guy yang snap. huhuhu.. salah satu pemandangan yang wujud di selatan semenanjung Malaysia.

4) Kali terakhir makan PIZZA...?

fuh. lama sangat dah. maybe 2 months ago kot. makan dgn mak n adik2. hehe.. delivery je.

5) Lagu terakhir anda dengar...?

lagu nasyid. lupa da tajuk dia. tapi serius, rasa sayu sangat dengar muzik dia tambah2 lagi bait-bait lagu nye yang menginsafkan.. huhu

6) Apa anda buat selain selesaikan tag nih...?

packing barang. mahu balik kampung!! hohoho.. exam da abis la weh!!

7) Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa...?

Anis - my family n sepupu sepapat.
Hani - my bffs
Haniza - common nickname
Niza - general nickname
Iza - ada 2 orang je yang panggil aku dengan nama ni
Anyah - my siblings
Hana - nama pena di blog

8) Tag lagi 5 orang sape yer nak tag...?
Ok cuba kasi kat mereka. Tu pun kalau mereka respon ye. Tapi pastikan anda membaca respon mereka juga. Kalau tak sia2 saja mereka menjawab soalan tag ni.

1. Damo

9) Siapa orang no 1 pada anda..?

My good best fren ever.

10) Katakan sesuatu pada orang no 5...?

hehehe.. 'paan. anda di TAG!!'

11) No 3 ada hubungan dengan sape...?

Dalam blog ni ke?? mmm... dengan aku je la kot.

12) Bagaimana pulak dengan no 2....?

My cutie best girlfren!

13) Kata-kata cinta dengan orang no 4...?

Adehhh.. tak tahu nak kata apa. Moga Allah pertemukan ko dengan jodoh yg baik. amin..

14) Berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang tag anda...?

1. Seorang penulis
2. Karya dia semua best2!!
3. Dia add sy di MUKABUKU!
4. Sudah bekerja
5. Relationship status nye single. mm.. mungkin da berpunya?? Wondering..


4 comments:

K2r~90 said...

hoho tahniah hehe

Hana_aniz said...

ko jugk di tag tau!! g tgk.

hidamo said...

terharu<3 nak tanya juga tag tu apa? hee

Hana_aniz said...

hahaha.. aku pn tak tahu la damo. aku iktu je org yg tag2 aku ni.

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik