UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Mar 5, 2010

EMOSI negatif..

Hari ni boleh dikatakan hari 'emosi sedunia' bagi aku.
Pagi terasa sangat tidak bersemangat..
Petang terasa mahu marah sahaja..
Malam terasa marah dan sakit hati.

Aku rasa sakit hati dengan beberapa orang yang dikenal pasti.
Aku takkan beritahu siapa orang-orang itu sebab.. Nanti boleh dikatakan mengumpat la pulak.
Lebih baik aku lepas emo aku kat sini. Nak lepaskan kat FB? Nanti, orang yang aku sakit hati itu akan terasa. Kat blog aku ni, dia takkan jumpa coz diorang tak baca pun. Good!! Good!!

Arggggghhhhhhhhhhh... Memang tersangat bengang!!
Haniza.. No. No. Noooo!!!
Cuba bertahan ok?
Arghh...
Mahu jugak segala benda aku hempas kang...
Terasa perangai buruk aku ni dah datang balik. Rasanya dah simpan elok-elok da before masuk alam kampus. Tapi macam mana entah.. Timbul balik!! Blame on them!! (tangan da tergenggam rasa macam nak menumbuk. huh!)

Da try berzikir+istighfar+selawat segala.. Alhamdulillah.. Baik. Dah cool.
Tapi!! Datang balik coz them muncul balik!!

.................
.....................
.........................

Ok... Haniza da ok! hahahaha... Tak leh blah.. Ish2..

Aku cuma nak pesan kat sini. Kalau nampak aku tengah mara.. Aku senyapkan diri.. (coz mulut aku ni jenis pot pet je. Kalau senyap tu, haa.. ada la sebabnye)..

Don't ASK!!
Don't SAY ANYTHING!!
Stay AWAY!!

Lagi-lagi kepada sesiapa yang terasa dirinye la penyebab aku berasa marah. You better keep ur mouth shut!! Or else.. Minta-maaf awal-awal.. kalau tiba-tiba ada bom meletup. Ok? Tapi, kalau nampak aku try bergurau or bercerita, haa.. Jangan risau. Tu tandanya proses pemulihan. OK??Ngee~








p/s: maaf.. Entry yang tersangat tak bagus. Sorry... Sorry.. N sorry.. Ampunkan aku ya ALLAH...

2 comments:

cleo (クレオ) said...

assalamualykum,
ust aizh bru bg satu zikir ni, tp dia kna dgr cara ust tu bc n ikut cara tu baru menjadi...bg aizh la..huhu...try je...alhamdulillah, stakat ni aizh try, okay la gak....

الله العظيم انت العظيم قد همنا هم عظيم و كل هم همنا يهون بسمك يا عظيم

nmpk ke?
ras cm kecik je..huhu...ok, slmt beramal..moga niza baek2 slalu ye... =)

Hana_aniz said...

thanks zizah..
tak clear sgt. x pe.. tau cm ne nk bg nmpak. ngee~

thanks sangat2!!

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik