UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Mar 17, 2010

Ada aku peduli??!!

Ada aku peduli dengan mende yang kau nak wat?
NO!!
Never!!
Do what ever you want!!
I don't care at all!!
Huh!!

Ok...
Slow down...
Jangan marah-marah ok?
Kemarahan mengundang kebencian!!
But.. It seems.. Aku dah benci..
Ha.ha.ha.ha!!
Nasib la.
Tak boleh nak patah balik da.
Once.. N forever.
I really meant it.

Actually..
Aku hanya risau
Dan kerisauan aku dibalas dengan kemarahan
Great!!
Dan..
Kata-kata kau..
Sangat.
Sangat.
Mengguris hati aku.
Semarah-marah aku..
Sediam-diam aku.

Kerana aku tahu
Kata-kata ibarat pedang
Tajamnya bisa membunuh lawan.
Jadi..
Lebih baik mendiamkan diri daripada berkata-kata
Tapi..
Apa yang kau lakukan?
Sebaliknya!!

Aku tak akan ucap maaf
Sebab..
Ungkapan 'maaf' tu agak mahal bagi aku.
Lagipun..
Aku tak rasa yang aku perlu minta maaf
Dan..
Sepatutnya ungkapan maaf tu muncul dari mulut kau.
Tapi..
"Women can forgive but never forget"
So.. Kalau nak harap situasi jadi seperti biasa balik..
Aku tak jamin.
OK?

Dan..
Sekali lagi..
Ada aku peduli??!!











p/s: maafkan aku Ya ALLAH.. Ya RAHIM.. Bukan aku yang mahu keadaan jadi macam ni.


1 comment:

*angelfromthedark~ said...

hani..nape marah2 nie..saborrr...
aku takut time ko marah..haha

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik