UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jan 18, 2010

Selamat Hari Lahir Nurul Atiqah!!!









SPECIAL ENTRY!!
hohoho... hari ni besday kawan baik aku...
tu la dia si cantik manis... NURUL ATIQAH BINTI MOHAMAD..
Selamat Hari Lahir yg ke-21!!
Aku doakan kau moga panjang umur dan murah rezeki. Insya-ALLAH...
(Ayat yg selalu aku guna untuk semua orang. hehehe..)

I wanna say sorry coz no greeting card to give,
no sweet flowers to send,
no cute graphics to forward,
no birthday song to sing,
Juz a post and caring heart saying may all your dreams come true..
Insya-ALLAH...
n lagi 1!!

If ever there is tomorrow when we're not together.. there is something you must always remember. you are braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think. but the most important thing is, even if we're apart.. i'll always be with you.

Huhuhu...

Thanks bagi aku semangat sepanjang kita berlatih silat bersama-sama.. Kalau tak ada kau, serius!! Giler malas r aku nak gi berlatih.. (yg ni plg ak appreciate skali.)
Thanks having fun masa main bola jaring..
Thanks selalu belanja aku..
Thanks coz selalu baik hati bagi pinjam duit... Hehehehe..
Thanks gelak ketawa dengan aku waktu aku bergurau..
n banyak lagi thanks la!!
huu~

Da makin meningkat usia.. makin juga kita menuju kepada kehidupan abadi...
huhuhu..
Teringat yg kak azie ckp dulu..
Sampai je waktu birthday.. Mesti ingat kat emak yg bertarung nyawa nak melahirkan kita..
Sob..sob..sob...
Mak...!!

Aku harap ALLAH bagi peluang...
bagi kesempatan waktu..
untuk balas balik segala kebaikan pengorbanan dan kasih sayang ibu dan ayah kita..
Insya-ALLAh..

Again..
Selamat Hari Lahir Tiqah!!
Nanti aku belanje ko ek??
hehehe...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik