UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Jan 9, 2010

Oh..

Bismillahirrahmanirrahim...

Dah lama tak mengomel.. Hihihi..

Huu.. Hidup aku masih berjalan seperti biasa.
Terumbang-ambing..
Sekejap bawah, sekejap atas..
Ada pasang surutnye..

Dan semua orang pun macam tu kan?
Agak nye la..
Cuma kebelakangan ni, ada beberapa insiden yg mampu buat aku tak duduk diam sedikit..

Taming Sari II.. Jurus wajib masih tak cantik.. Jeles dengan team Kajai.. Sentiasa dpt pujian..
Huu.. MASUM?
Jauh panggang dari api.. Susah kot.
Dan ramai lagi layak dr aku. Aku tahu dan aku sedar.
Tapi yg pasti, aku masih lagi cuba buat yg terbaik even yg terbaik untuk aku tu, masih tak terbaik untuk orang lain.. Hui...
Do not know what to comment...
Do not know what to say...
Do not know how to react...
I juz only stand on my own with the support from some of my friends..
Thanks to 'em...

Haa..
Ada seorang sahabat..
Tak perlu aku ceritakan..
Juz nk cakap..
Kadang-kadang kita berdoa untuk kuat, tapi banyak pula dugaan yg datang.
Kadang-kadang kita minta ketenangan, tapi masalah plak yg timbul.
Kadang-kadang kita minta kebahagiaan, tapi jadi huru-hara plak..
Dugaan menjadikan kita kuat..
Masalah membuatkan kita berfikir..
Huru-hara menjadikan kita tabah!!
Semuanya ada hikmah, k?

'Telah berkata Jibrail : Wahai TUHAN, Engkau tunaikanlah hajat hambaMU..
Maka ALLAH menjawab: Biarkan hambaKU itu, kerana AKU mencintai suaranya.'
~Anas b Malik~

Aku sahabat kau..
I'll stand by ur side..
So, don't run away..
Aku tetap akan kejar even kau lari pun..
Sampai lah kau suruh aku stop...
Waktu tu, aku hanya mampu berdoa untuk kau..

Wassalam...

1 comment:

ijad said...

selamat tahun baru....semoga semuanya baru...

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik