UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Dec 31, 2009

Tidurlah..

Badan dah penat tapi mata tak juga nak tutup. Nak tidur tapi lenanya tiada...
Pe lagi?!
Wat bodoh..
Dengar mp3...
layan blog..
check facebook..
YM?
semua da tido...

Oh..
Aku sendiri..
Nak wat tahajjud?
Idea bez!
tapi, tidur pn idak lagi ni.. huhuhu...
Cam ne nk wat tahajjud..
Kalau tido nanti ni, konfem! Subuh baru bangun..
Huu~

Haa.. cakap pasal tahajjud ni..
Da lama aku tak buat..
Last buat..
First sem kat matriks dulu..
Astaghfirullah... Lama kot..
Ish.. ish..
Tak pe..
Insya-ALLAH.. aku akan paksa diri aku buat.
Mula-mula memang paksa. Tapi, da lama nanti, ikhlas la kn?
Banyak kafiatnye..
Lagi-lagi musim hujan ni.. Memang munajat abis la!
Insya-ALLAH.. moga diperkenankan...

Nota kimia berjaya disiapkan.. Huhuhuhu..
Sok, kerja lain pulak..
Jumaat ni hang-out dgn member2 lama! Huhahaha..
Nak pi jalan-jalan ke UPM.
Hehehe..

Best nye..
Ada someone janji nak belanja makan kat NAndos dan pi tengok wayang!
Hohohoho..
Sedang mencari masa yang sesuai dan lapang..
Ye la.. Agak sibuk dengan training silat..
Tapi.. even banyak kali berlatih..
Jurus aku masih tak cantik!!
Geram.. geram...
Never mind.. Usaha tangga kejayaan!!

Okay.. Stop mengomel!
Mata da start terkebil-kebil da ni..
Lambaian katil menggamit aku menghampirinya.. Hohoho..
Selamat malam..
Baca doa..
Zzzzzzz..........................

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik