UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Oct 5, 2009

Hohoho!!

Assalamualaikum...

Wah... wah! Hehehe. Tak sangka rame gak peminat kt story aku tu ek? Trimas. Trimas. Itu satu penghargaan buat aku. Dat story, STP,STC not actually based on true story tau! Byk yg diubah untuk bagi seronok n gila-gila.

Yup!

Gila-gila.

Humor.

The craziness.

Hohoho!

Permulaan untuk aku memberanikan diri for writing a new other story. Hehehe.. so komen kawan-kawan amatlah teman perlukan. Harap jasa baik, pas baca bagi komen ek? Mana la tau, ada idea or nasihat yg bernas dari korang untuk aku membaiki mutu penulisan aku. Cewah! Hahaha.. pape pn, komen dr mulut ke mulut sangat lah menggembirakan aku. And it makes me more excited to write! Ah-ha! Terima kasih daun keladi sekali lagi..

Pape pn, Selamat tinggal pujaanku, selamat tinggal cintaku part 2 maybe lambat sket di postkn ek? Harap maaf.. ini semua kerana tiada kesempatan waktu memandangkan exam da nak dekat. (eleh.. ckp je exam nk dekat. Study pn tidak aku ni.) hehehe.. alah.. reason yg tepat pn. Snanye no mood lagi nak wat n3 baru. So, harap bersabar ye??


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik