UPDATE

i'm not beautiful like you. i'm beautiful like me.
Ya Allah. If I am to fall in love, let me touch the heart of someone whose heart is attached to you.” Aameen

Search This Blog

Sep 6, 2009

Hui~

Bismillah... dengan nama ALLAH yg maha Pemurah lagi maha Penyayang...

Wah.... lama bangat x post.. nak kata busy...
. x jugak.. mencari mood sebenarnya...lagipun tengah nak try tulis novel and dipostkn kesini. Insya-allah.. mudah-mudahan.
aku sekarang menghadapi masalah dgn intern
et n laptop kesayangan aku ni... bukan rosak ke apa.. tp, aku x leh buat pape kerja kalo ada mende yg leh melalaikan aku mcm laptop ni. Astaghfirullah.. hish! nak cari masa utk study lagi la!! masya-allah.. susah sangat!! huhuhu...
Apa yg paling menyedihkan aku.. aku x menikmati keindahan Ramadhan sebaik-baiknya.. Astaghfirullah.. huhuhuhu.. rasa macam nk nangis lak.. kalo masa kt MRSM n matriks dulu..
tiap kali Ramadhan, mesti aku lakukan dgn sungguh-sungguh. kalo terawih tertinggal.. mesti cm sedih gila.. pas tu rajin bangun solat tahajud waktu malam. Ya Allah.. sesungguhnya aku merindui saat-saat itu.. tapi nape sejak masuk alam kampus ni aku agak berubah ye?? jadi malas. lalai n leka x payah ckp la.. tu no. 1 kot!!
NoW!! aku akan cuba berubah. yeh!! kalo bukan sekarang, bila lg?? entah2 sat lagi Izrail dtg jalankan tugas. Ya Allah.. aku hamba-Mu yg penuh dosa ya Allah.. aku tidak bersungguh-sungguh dalam mencari keredhaan dan keampunan-MU ya Allah... Bantulah aku... sesungguhnya aku hamba yg sangat lemah... Ya Allah... Kurniaknlah aku petunjuk-MU... Jadikanlah aku muslimah yg solehah lg cemerlang ya Allah..

KeredhaanMu
Album : In-Team'04
Munsyid : In-Team
http://liriknasyid.com


Ya Allah, Ya Tuhanku
HambaMu merindukan
Rahmat kasih sayangMu
Dan jua keredhaanMu
Dalam hidupku

Meskipun ku ulangi dosa noda
Yang menjanjikan azab sengsara
Namun ku sedari
KeampunanMu tidak bertepi

Ku akui diri ini
Hamba yang mungkir pada janji-janji
Jadikanlah taubat ini yang sejati
PadaMu Ilahi

Ya Allah, ampunkanlah dosa-dosaku
Ya Allah, redhakanlah kehidupanku
Moga terhapus penghijab kalbu
Antara Kau dan aku

Tuhan,
Ku zalimi diri ini
Andai Kau tak ampuni dan rahmati
Alangkah ruginya diri

Tuhan,
Jangan Kau palingkan hati ini
Setelah Kau beri hidayah
Sesungguhnya Kau Maha Pengasih

tiap kali kalau dengar lagu ni, mesti aku rasa macam nak nangis. tapi susah sangat nak berubah ya Allah.. aku sedar tapi aku x sedar.. ibarat aku ni ada seorang lagi. yg jahat. jahat ni yg paling kuat.. Haniza baik sentiasa ditindas dgn Haniza jahat. ya..ya..ya!!







No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Yang menarik